Дистанційне навчання: Природознавство (5 клас)

Привіт, дорогі мої п'ятикласники!

Домашні завдання виконувати в зошитах,фото робіт надсилати на електронну пошту: galinamigidyuk@ukr.net Усі завдання виконати до 3 травня!
Бажаю всім здоров'я і успіхів! Я у вас вірю! 

Тема: Організм і його властивості. Клітинна будова організмів
🔔Д/з Опрацювати  § 33
Виписати підсумки уроку в зошит.

Тема: Різноманітність організмів. Рослини. Тварини.
🔔Д/з Опрацювати. §  34-35
Практичне заняття "Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин" ст. 133 (підруч. Коршевнюк Т.)

Тема: Гриби

1🔔Д/з Опрацювати §36
   Назвати ознаки грибів.
   Скласти таблицю:
гриби
їстівні
отруйні


Тема: Бактерії

🔔Д/з Опрацювати § 37
Переглянути презентацію за посиланням:  https://vseosvita.ua/library/bakterii-ta-gribi-23279.html
Скласти таблицю:
бактерії
корисні
шкідливі

Тема: Умови життя на планеті Земля. Вплив на організм чинників  неживої природи.



🔔Д/з Опрацювати §38
Переглянути презентації:
Виконати навчальний проект ( ст. 173 в підр.)
"Вирощування найвищої бобової рослини". Рекомендовано опрацювати презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-proekt-viroschuvannya-nayvischo-bobovo-roslini-161998.html
Опрацювати в зошиті підсумки уроку та продовжити фенологічні спостереження по вирощуванню бобової рослини.
Скласти  у зошитах таблицю чинників живої і неживої природи.

Тема «Вода і тепло в житті організмів. Періодичні зміни умов середовища»

 🔔Д/з Опрацювати §39
Відповісти письмово на запитання ст. 146.

Тема: Наземно-повітряне середовище та його мешканці



🔔Д/з Опрацювати  § 40
Переглянути презентацію за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-nazemno-povitryane-seredovische-zhittya-organizmiv-35935.html
Підготувати повідомлення про мешканця наземно-повітряного середовища.




Тема: Водне середовище та його мешканці

🔔Д/З Опрацювати  § 41
Виконати в зошитах завдання 5* на ст. 156 (підготувати повідомлення про будь-якого мешканця водного середовища з планом).

Немає коментарів:

Дописати коментар