Привіт, дорогі мої п'ятикласники!
Домашні завдання виконувати в зошитах,фото робіт надсилати на електронну пошту: galinamigidyuk@ukr.net Усі завдання виконати до 3 травня!
Бажаю всім здоров'я і успіхів! Я у вас вірю!
Тема: Організм і його властивості. Клітинна будова організмів
🔔Д/з Опрацювати § 33
Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/пprezentaciya-dlya-5-6-go-klasu-organizm-i-yogo-vlastivosti-klitinna-budova-organizmiv-15207.html
Виписати підсумки уроку в зошит.
Тема: Різноманітність організмів. Рослини. Тварини.
🔔Д/з Опрацювати. § 34-35
Ознайомитися з презентацією: https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-prirodoznavstva-na-temu-riznomanitnist-organizmiv-roslini-i-tvarini-dlya-5-klasu-15008.html
Практичне заняття "Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин" ст. 133 (підруч. Коршевнюк Т.)
Тема: Гриби
1🔔Д/з Опрацювати §36
Назвати ознаки грибів.
Скласти таблицю:
гриби
| |
їстівні
|
отруйні
|
Тема: Бактерії
🔔Д/з Опрацювати § 37
Переглянути презентацію за посиланням: https://vseosvita.ua/library/bakterii-ta-gribi-23279.html
Скласти таблицю:
бактерії
| |
корисні
|
шкідливі
|
Тема: Умови життя на планеті Земля. Вплив на організм чинників неживої природи.
🔔Д/з Опрацювати §38
Переглянути презентації:
Виконати навчальний проект ( ст. 173 в підр.)
"Вирощування найвищої бобової рослини". Рекомендовано опрацювати презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-proekt-viroschuvannya-nayvischo-bobovo-roslini-161998.html
Опрацювати в зошиті підсумки уроку та продовжити фенологічні спостереження по вирощуванню бобової рослини.
Скласти у зошитах таблицю чинників живої і неживої природи.
Тема «Вода і тепло в житті організмів. Періодичні зміни умов середовища»
🔔Д/з Опрацювати §39
Відповісти письмово на запитання ст. 146.
Тема: Наземно-повітряне середовище та його мешканці
🔔Д/з Опрацювати § 40
Переглянути презентацію за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-nazemno-povitryane-seredovische-zhittya-organizmiv-35935.html
Підготувати повідомлення про мешканця наземно-повітряного середовища.
Тема: Водне середовище та його мешканці
Немає коментарів:
Дописати коментар